Thursday, July 23, 2009

Unit Trust: Jumpa di Proton Tanjung Malim

maii borak ngan aku kat Check Point 3, Proton Tanjung Malim, 27 & 28 Julai nanti.
pada 21 & 22hb lepas, aku dah buka booth di sana, ramai eksekutif yang dah sedar kebaikan potongan EPF untuk pelaburan unit amanah... tahniah...
Mana mana yang consultant dia tak servis,.... bagi aku pulak service... (macam main badminton lak, servis bertukar tangan)..
Aku dok perati ramai pekerja pekerja yang baru masuk, muda muda belaka...
ambik peluang nih... potong RM100 sebulan, dalam 20 tahun nanti dah boleh dapat rumah, beli tunai jek...
Rata rata umur lingkungan 20an... 20 tahun lagi baru 40...
Ramai orang kat luar, umur 40 baru nak buat loan rumah...
Pekerja kilang ni pulak, beli rumah secara TUNAI...
apa apa pun, maii borak ngan aku kalau ada reader yang kat Tanjung Malim.

No comments: