Friday, January 29, 2010

Unit Trust: Pembetulan Teknikal sedang berlaku

Kepada sahabat sahabat baru di face book, aku juga adalah ejen bertauliah sebagai perunding unit amanah... Hah!! korang jangan takut lee... aku tak ugut korang masuk unit trust ASM Investment aku... relax lee.

Blog nih aku buat untuk client aku dapatkan info terkini dan juga kepada yang baru berjinak atau nak tau apa itu unit trust.

kat blog nih juga aku bincangkan pendapat aku dalam pergerakan harga saham di BSKL.

Petang tadi aku ada sessi dialog ngan Fund manager ASM Investment, dari situ aku dapat gambaran kasar yang aliran untuk BSKL masih positif dan dijangka akan mencapai sehingga 1340 mata pada tahun ini.

penutup hari ni 1259, 4% (lebih kurang) jatuh dari paras tertinggi direkodkan.

aku nasihatkan kalau nak beli, boleh beli berperingkat sekarang.

kalau jatuh lagi, beli lagi...

Mana mana client aku yang dah dapat profit lebih 15% tahun lepas, aku akan monitor dan akan hubungi sehari dua nih untuk rekomenkan penjualan dibuat...

Jumpa lagi..

Cheers!

No comments: