Thursday, May 14, 2009

Unit Trust: Repot Pencapaian Dana Al Aiman


Khas untuk client dibawah kelolaan aku... disini, aku paparkan pergerakan terkini harga Dana Al Aiman untuk perhatian semua client yang aku hormati.

Aku cuba untuk print dan hantar melalui pos terus ke rumah anda, insyallah.

Aku Harap teruskan pengeluaran EPF setiap bulan tanpa henti, kerana harga dana masih rendah. Insyallah, bila sampai masanya, signal untuk jual akan diberitahu.

Teruskan melabur, kerana tujuan kita adalah untuk jangkamasa sederhana dan panjang, bukannya untuk mendapat keuntungan jangka pendek.

Namun, dalam repot yang dikepilkan, ada juga client aku yang peroleh kenaikan hasil dari pergerakan pasaran "bullish" sebulan dua ni...

Jika ada pertanyaan, sila email ke alamat saya, roslan.asmpabk@gmail.com atau boleh tanyakan apa jua soalan di blog ini.

Terima kasih atas sokongan semua,

Selamat Melabur.

RR

No comments: