Thursday, May 21, 2009

SAHAM: Ujian tahap 1060 mata

Semalam KLCI tutup pada paras 19.14 atau 1.87% lebih tinggi. Terasa rugi gak tak dapat main semalam, sibuk buka booth di P2.

Hari ni jom kita sembang apa yang bakal berlaku hari ni atau dalam seminggu dua nih.

Kali ni aku nak cuba main kenaikan indek komposit lak.

Dari graf yang aku monitor, pasaran masih dalam aliran "bullish". Memang akan terdapat sedikit penurunan, tapi aku berpendapat indek akan cuba menguji tahap 1070 sebelum turun sikit.

Aku tetapkan 1060 mata kali ni untuk penjualan 2 kaunter aktif, Axiata dan TimeCom.

Hari ni pun aku agak sibuk gak, tak dapat nak monitor, so aku que untuk kedua dua kaunter tuh ikut harga closing semalam.

Dapatkah 1060 mata akan tercapai hari ni atau seminggu dua nih? Jom kita perhatikan dan bersembanglah dengan aku.

No comments: