Monday, April 6, 2009

woowww!!! white body berterusan!!


sekarang pukul 11.36 pagi.. ada setengah jam lagi sessi pagi untuk hari ni (6 apr)...

aku tak sabar sabar nak bagi pandangan...indek naik 17.76 mata.. tak leh tunggu sampai petang nih...

teruja lak aku tengah tengah hari nih.... orang kata berhenti makan bila kenyang.. jangan sampai termuntah!!

Kalau dalam tread aku yang lepas... harga gamuda RM2.23 tapi sekarang RM2.41 ishh isshhh ishhh kecur air liur aku tengok nya... kalau dikira lak harga belian RM1.53 seperti tread yang lepas ... sekarang dah untung 57.52% atau 11.77% kenaikan dari harga 2 hari lepas!!!

GILA BEB!!! tamak pulak dah!!! 3 bulan boleh naik 57.52% ...

kalau rasa dah cukup banyak... lepaskan aje leee... kalau rasa tamak dan confident naik lagi.. pegang dulu... tapi aku rasa kalau nak pegang gak... kena peka sikit... setiap minit kena monitor...


Dalam masa tuh... aku ada gak monitor saham Proton... kalau korang sengeh macam kerang busuk korang sengeh leee... kalau aku... aku beli saham nih... korang cebek lee lepas nih...
seperti yang korang tengok... 18 Mac2009 harga sahamnya RM1.50 sekarang dah RM1.96 dengan kenaikan 30.70%...
dalam keadaan ekonomi yang merudum nih... Syarikat gergaji GM, Honda tumbang... tapi PROTON masih teguh lagi... baru baru nih lak ada berita Proton akan keluarkan kereta elektrik untuk Detroit Electric bagi pasaran US dan Eropah serta Asia... Pehhh Billion Ringgit nilai kontrak tu beb!!.. 15hb nih lak, pelancran Proton Exora... kalau korang nak tau... kat Indon sana tuh market utama dia MPV... Harga proton ni lak murah...

Apa apa pun kita perati pergerakan saham dua tiga hari nih... tapi untuk hari nih... kalau indek jatuh kembali ke paras 913 pada penutup sessi petang nih... petanda gravestone doji telah terhasil dan dijangka pasaran akan bertukar dari Bull ke Bear...
HATI HATI...

No comments: